Stanowisko ds. obsługi terenów inwestycyjnych
Szczegóły informacji
Stanowisko do spraw obsługi terenów inwestycyjnych
Informacja ogłoszona dnia 2019-06-05 09:54:32 przez Robert Kamienik
Akapit nr 1 - brak tytułu
Do zadań stanowiska do spraw obsługi terenów inwestycyjnych należy w szczególności:
-
tworzenie i stała aktualizacja gminnej oferty inwestycyjnej;
-
gromadzenie podstawowych informacji o podmiotach gospodarczych działających na terenie gminy;
-
udzielanie informacji o warunkach inwestowania w gminie;
-
współpraca z Wydziałem Zagospodarowania Przestrzennego i Inwestycji w zakresie przygotowywania informacji o terenach inwestycyjnych, możliwości lokalizacyjnych inwestycji;
-
współpraca ze Starachowicką Specjalna Strefa Ekonomiczną przy propagowaniu oferty inwestycyjnej gminy wśród potencjalnych inwestorów;
-
współpraca z organizacjami reprezentującymi środowisko gospodarcze, podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości, instytucjami rynku pracy;
-
formułowanie założeń polityki gminy w zakresie inicjowania i realizowania działań sprzyjających powstawaniu nowych inwestycji w gminie i rozwoju przedsiębiorczości.
-
przygotowywanie materiałów informacyjnych promujących tereny inwestycyjne gminy;
-
koordynacja przedsięwzięć związanych z udziałem gminy w imprezach wystawienniczo-targowych;
-
przygotowywanie we współpracy z Wydziałem Informacji i Promocji imprez promujących potencjał gospodarczy gminy;
-
obsługa inwestorów, w tym:
-
analiza potrzeb inwestorów i potencjalnych inwestorów,
-
udział w negocjacjach z inwestorami, współudział w przygotowaniu niezbędnych dokumentów,
-
organizowanie spotkań inwestorów z przedstawicielami władz gminy,
-
sprawowanie opieki nad inwestorami w zakresie ich kontaktów z Urzędem, jednostkami gminnymi oraz innymi podmiotami,
-
przygotowywanie indywidualnych prezentacji gminy na potrzeby inwestorów;
-
-
monitorowanie ofert inwestycyjnych gmin ościennych, powiatu i województwa oraz dokumentacji planistycznej;
-
inicjowanie i organizowanie współpracy gminy z innymi samorządami, instytucjami, w zakresie przygotowania i promowania wspólnych ofert inwestycyjnych;
-
współpraca z Wydziałem Funduszy Strukturalnych i Strategii Rozwoju w zakresie pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych i przygotowywania projektów dotyczących wspierania i rozwoju przedsiębiorczości oraz przy przygotowywaniu projektów realizowanych w ramach partnerstwa publiczno-prawnego.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto i Gmina Szydłowiec |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-06-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Robert Kamienik |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-06-05 09:54:15 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-06-05 09:54:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-06-05 09:54:32 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1231 raz(y) |