Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludnościDrukuj informacjęSprawa: Wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludnościSzczegóły informacji
Wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2015-02-13 08:41:04
Termin załatwienia
do 7 dni od daty wniesienia podania.
Osoba kontaktowa
Bożena Pawlikowska
Miejsce załatwienia
Wydział Spraw Obywatelskich, pl. Rynek Wielki 1, Ratusz, p.3 (wejście z rynku).
Telefon kontaktowy
48 617-86-44
Sposób załatwienia
Zaświadczenie można odebrać osobiście lub doręczenie następuje za pośrednictwem poczty.
Miejsce odbioru
pl. Rynek Wielki 1 (parter)
26-500 Szydłowiec
Wymagane Dokumenty
-
podanie,
-
dowód osobisty wnioskodawcy (do wglądu),
-
dowód dokonania opłaty skarbowej.
Opłaty
opłata skarbowa – 17 zł.
Tryb odwoławczy
Brak
Uwagi
Formularz podania o wydanie zaświadczenia dostępny w Wydziale Spraw Obywatelskich.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10.04.1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r, Nr 139, poz. 993 ze zm.).