-
prowadzenie sekretariatu Burmistrza oraz kancelarii ogólnej Urzędu;
-
obsługa narad organizowanych przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza;
-
przyjmowanie pism sądowych i prokuratorskich w wypadku niemożności doręczenia ich adresatowi w miejscu zamieszkania;
-
prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza;
-
publikowanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej zarządzeń Burmistrza;
-
prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Gminę;
-
prowadzenie rejestru skarg i wniosków;
-
ewidencjonowanie i zamieszczanie na tablicach ogłoszeń urzędowych, obwieszczeń, komunikatów, ogłoszeń itp.;
-
zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku Urzędu, zabezpieczenie przed włamaniem, nadzór nad zabezpieczeniem mienia Urzędu;
-
prowadzenie zaopatrzenia materiałowo – technicznego na cele administracyjne oraz ewidencji składników majątkowych;
-
prowadzenie spraw związanych z zamawianiem, przechowywaniem i używaniem pieczęci urzędowych i prowadzenie ich rejestru;
-
prenumerata wydawnictw, czasopism i publikacji specjalistycznych;
-
planowanie i realizacja remontów bieżących w Urzędzie;
-
utrzymanie czystości i porządku w budynkach Urzędu oraz ich obrębie;
-
eksploatacja pojazdów służbowych;
-
prowadzenie spraw związanych z symbolami narodowymi i tablicami urzędowymi;
-
prowadzenie rejestru i wydawanie zaświadczeń o utworzeniu społecznych komitetów budowy;
-
prowadzenie rejestru projektów uchwał przekazywanych do Rady;
-
sporządzanie sprawozdań z działalności Burmistrza w oparciu o materiały przekazane ze wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu.